rodinný přístup a usměvavý personál

Provozovat hotel v tomto krásném koutu Bílých Karpat nás napadlo tehdy, když jsme zde našli opuštěný, chátrající dům. Naším cílem se stalo poskytovat útulné a příjemné zázemí všem, kdo chtějí zažívat a objevovat krásu tohoto místa i širokého okolí. Ne kvůli zisku, ale pro radost ze setkávání.

Jste u nás vítáni. Marie a Václav Němečkovi

příběh hotelu

Dřevěná historická budova byla postavena v době druhé světové války jako kasárna německé armády (ostraha česko-slovenské hranice). První přestavbu budovy provedl nový poválečný majitel ŽD Bohumín v roce 1983. Po sametové revoluci ŽD Bohumín prodal budovu novým majitelům, kteří ji nechali zchátrat. V prosinci r. 2009 nám banka objekt prodala v dražbě. Projekt nové přestavby zpracovala kancelář architekta Svatopluka Sládečka NewWork Brno a přestavbu realizovala firma Lumber Modrá. V září 2012 byl znovu zahájen trvalý provoz.

Informační povinnost poplatníka


(1) Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

(2) Obsahem informačního oznámení je

a)

text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, nebo

b)

text ve znění "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.", eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.